wtorek, 10 października 2023

Wspomnienie....-Pamięci Jurka.

Dziś rano dostałam wiadomość:

Jurek nie żyje.
Zmarł w niedzielę.
Zasmuciła mnie ta wiadomość, bo lubiłam Jerzego. Pamiętam jak podczas mojej jednej z pierwszych wycieczek rajdowych, cierpliwie odpowiadał mi na moje piąte pytanie o nazwę tej samej rośliny. 

Jurek - Jerzy był ekscentrycznym człowiekiem, miał swój świat, ale w tym świecie obowiązkowo funkcjonował Rajd na Raty. Wiele razy stawał na podium na zakończeniu sezonu rajdowego za frekwencję i chyba mało kto może powiedzieć że, zaczął uczęszczać na rajdowe wycieczki wcześniej niż Jurek. 





















Lubił opowiadać o swoich pasjach - niestety zaprzepaszczonych - fotografia, narty, piesze wędrówki, rośliny itd....Jurek trochę pogubił się w normalnym życiu, więc żył tak jak chciał i pewnie tam, po drugiej stronie, będzie podobnie....

























Odszedł Jurek do innego świata. Ruszył w swój niebiański Rajd na Raty, nas pozostawił pogrążonych w smutku i żalu. Jednak we wspomnieniach nadal będzie z nami.

Dziękujemy Ci Jerzy że mogliśmy razem z Tobą wędrować, w naszych sercach zawsze będziesz z nami.

Pogrzeb Jurka odbędzie się na Starym Cmentarzu w Jeleniej Górze 17 października 2023 roku o godzinie 12:00.






6 komentarzy:

  1. Przykre wiadomość parokrotnie byłam z wami na rajdzie na raty wspominam bardzo mile jego też pamiętam i tym bardziej jest mi przykro że już go nie ma wyrazy współczucia dla kolegów koleżanek i bliskich Pozdrawiam Jadwiga cebo

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam Jurka wiele lat temu podczas moich nielicznych pobytów na rajdach. Miły sympatyczny i uczynny.. Odszedł ale smutek pozostaje. 🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutek zawsze pozostaje po odejściu kogoś znajomego...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Wieczne odpoczywanie racz mu dać, Panie [*]

    OdpowiedzUsuń