czwartek, 20 marca 2014

Wiosennie :)

 Choć pogoda rozpieszcza nas wiosennie już od dość dawna,to astronomiczna wiosna zaczyna się właśnie dziś o godzinie 17:57-to właśnie o tej porze nastanie równonoc wiosenna :)
U mnie kwitnie morela,kusząc kwiatami osy,pszczoły,trzmiele,muchy i wszystkie inne latające owady,które już się obudziły :)
Kwiatów w ogródku jeszcze zbyt wiele nie ma,ale to co już kwitnie-cieszy oczy i serca :)























 Marek Grechuta napisał i wykonał piosenkę o wiośnie,którą bardzo lubię :)
Miłego słuchania i śpiewania :)
http://www.tekstowo.pl/piosenka,marek_grechuta,wiosna__ach_to_ty.html

Cieszmy się pięknem,które budzi się do życia i bądźmy radośni i szczęśliwi :)
A jutro "Dzień Wagarowicza"-więc jeśli ktoś Was ma możliwość pójść na wagary-niech to zrobi :)

Pozdrawiamy Was serdecznie,cieplutko i wiosennie :)

Danusia i Radek :)

5 komentarzy:

  1. Dzięki Twojemu linkowi właśnie uświadomiłem sobie,iż dzisiaj odbyłem jeden z najdłuższych,leśnych spacerów w swoim życiu?:)
    Z domu wyszedłem o 17.40 (zima),a wróciłem o 18.55 (wiosna).:) Zahaczyłem więc 2 pory roku.:)
    A przeszedłem tylko 6 km.Pozdrawiam,Jaro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzięki temu,spacer pewnie był niesamowicie udany :)
      Zazdroszczę spaceru i biję brawo Jarku :)
      Ja sobie zawsze obiecuję,że pójdę na taki spacer w tygodniu np.na Kamienną Górę,albo gdzieś tam indziej i ????....zawsze znajdzie się coś,co mi w tym przeszkodzi (np.leniwiec).
      Pozdrawiam serdecznie,cieplutko i wiosennie :)

      Usuń
    2. Dziękuję Wam za piękne, wiosenne oznaki przyrody.

      Usuń
    3. Danusiu -"przeprosiłem" się z kijkami (na rajdzie przeszkadzają w fotografowaniu) i w wolnych chwilach śmigam do lasu.
      Wczoraj ku mojemu zdumieniu spotkałem 3 takich szaleńców i psa takich jak ja .:)

      Usuń
    4. Oczy śmieją sie do tych pieknych oznak wiosny:))Pozdrawiam

      Usuń